Cauta

marți, 29 iunie 2010

Sapte lectii de viata, invatate de la copii

Creştem, credem că ne maturizăm şi ne grăbim să devenim serioşi,
foarte ocupaţi, să ne cumpărăm ceas şi servietă diplomat.
Pe lângă starea de minunare, inocenţă şi curiozitate, 
fericirea fără motiv, puritatea spiritului şi a minţii, umilinţa, recunoştinţa
şi mulţumirea, un copil ne învaţă în primul rând, să iubim total şi să ne dăruim complet. 
Toate acestea sunt rezultatul unei credinţe de nezdruncinat în Creator,
iar de aici şi libertatea, abandonul şi bucuria de a descoperi
minunatele surprize ale vieţii. 
Desigur, nu putem fi asemeni unor copii de trei sau şapte ani la 20, 30 sau 50 de ani,
dar discernământul şi bunul simţ ne pot ajuta
să integrăm armonios aceste calităţi în viaţa de adult.
Şi este uimitor că atunci când eram mici aşteptam cu nerăbdare 
momentul când vom creşte, iar ajunşi „mari", ne este dor de copilărie,
pentru că uităm să fim fericiţi, să ne bucurăm de viaţă, să fim spontani şi încrezători.
Amintindu-ne momentele minunate ale copilăriei 
şi evocând calităţile stării arhetipale de copil,
putem să facem faţă multor provocări din viaţa noastră.
Dacă ne oprim un pic, doar câteva minute şi observăm un copil,
vom simţi cum fiinţa noastră este cuprinsă instantaneu de o stare de bine,
de bucurie şi împlinire sufletească.
Orice copil ne poate învăţa cel puţin şapte lecţii importante.
Aceste lecţii depăşesc sfera preocupărilor educaţionale clasice
pe care ni le putem imagina. 
Aceste lecţii pot fi învăţate doar dacă avem inima deschisă.
Vom descoperi cu încântare cât de mult ne place să ne jucăm,
cât de natural şi normal este să dăruieşti,
vom descoperi că suntem spontani şi curioşi 
să surprindem magia din tot ce ne înconjoară.
Când a început lumea? Astăzi dimineaţă!
Lecţia 1
– A trăi bucuria momentului prezent.
Copiii au capacitatea de a percepe fiecare zi ca pe un nou început.
Ei uită repede trecutul.
Dacă doi copii se ceartă azi, mâine ei redevin cei mai buni prieteni.
Iertând spontan, ei ştiu să fie fericiţi şi să trăiască din plin în momentul prezent.
Capacitatea de a trăi în prezent este o calitate a sfinţilor şi a înţelepţilor.
La copii, surprinzător pentru unii, aceasta se manifestă spontan.
De altfel, în cazul lor, capacitatea de a încadra evenimentele în timp,
începe să se dezvolte abia odată cu vârsta preşcolară.
Copiii ne învaţă în primul rând să ne bucurăm de lucrurile simple.
Făcând aceasta, putem intui sacrul ce se ascunde în profan.
Copiii sunt mereu entuziaşti şi nu amână nici măcar pentru o clipă să fie fericiţi,
nu aşteaptă evenimente importante pentru a se bucura din plin.
Ei savurează fiecare clipă şi astfel fiecare clipă devine un motiv de încântare.
Sunt optimişti şi gustă viaţa din plin.
Pentru un copil, totul se desfăşoară în timp real, în faţa ochilor lui,
el este actorul principal al evenimentelor
şi se abandonează cu totul prezentului.
Adulţii au tendinţa de a se raporta predominant fie la trecut, fie la viitor.
Astfel, ajung să se blocheze, să rămână „consumaţi" 
de aceste condiţionări temporale,
uitând cu totul de momentul prezent.
Cei care nu reuşesc să se desprindă de trecut,
devin prizonierii unor trăiri care în timp capătă un traseu descendent.
Pe de altă parte, cei care trăiesc predominant în viitor,
construind sau mai bine zis proiectând amăgiri 
legate de anumite planuri şi proiecte sau
îngrijorându-se pentru lucruri care se pot petrece,
acumulează frustrări şi devin stresaţi pentru că
„viitorul fericit" nu devine realitate.
De ce copacii sunt verzi? Ca să ne reamintească că totul este posibil!
Lecţia 2
– A fi plin de curiozitate
Având o stare de deschidere şi curiozitate permanentă,
copiii experimentează totul cu un mare interes.
Ei nu cunosc rutina, sunt naturali, neobosiţi, gata s-o ia oricând de la capăt.
Această curiozitate ne arată că aproape orice lucru poate fi foarte important
şi plin de miez pentru un copil.
Această atitudine şi percepţie le conferă nebănuite resurse
fizice, mentale şi sufleteşti.
Începând cu vârsta de trei ani, copiii încep să pună o mulţime de întrebări.
Curiozitatea liber exprimată, fără reţinere sau restricţie,
ar trebui să rămână o trăsătură a spiritului nostru, indiferent de vârstă.
Platon spunea: „Nu ştiu cum le par a fi celorlalţi,
dar în sinea mea, eu mă consider a fi un mic copil,
minunându-se clipă de clipă de vastele ţărmuri ale cunoaşterii şi,
apoi, mă descopăr cu încântare şi mulţumire 
ca fiind o mică pietricică strălucitoare de pe acest ţărm".
Ce sunt baloanele de săpun? Sunt pistruii îngeraşilor!
Lecţia 3
– A trăi în inimă
Copiii sunt foarte sinceri şi dezinvolţi şi descoperă lumea
prin sfera lor emoţională şi afectivă.
Se ştie că, în general, copiilor le este caracteristic faptul că,
deşi au învăţat să vorbească, nu verbalizează tot ce trăiesc,
fiind lipsiţi de mentalul  care apreciază, alege şi judecă.
Seninătatea, inocenţa şi puritatea lor caracteristică
ar putea fi antidotul stresului, insomniilor şi al multor boli ale adulţilor.
Copiii au acces la cunoaşterea bazată pe trăire afectivă,
care mai apoi este înglobată integral în memoria afectivă a fiinţei lor.
Trăind predominant în inimă şi datorită purităţii lor,
copiii sunt mult mai receptivi la planurile subtile,
spre deosebire de majoritatea adulţilor
care sunt opaci la realitatea zânelor, elfilor sau a îngerilor.
Dat fiind acest dar nativ cu care  copiii sunt înzestraţi,
părinţii suficient de înţelepţi ar putea să-i înveţe pe aceştia să viseze conştient,
să-i încurajeze  în explorarea tărâmurilor astrale paradisiace.
Ce este bătaia inimii? Bătaia inimii este ecoul dorului de Dumnezeu!
Lectia 4
– A iubi neconditionat
In iubire copiii sunt foarte devotaţi, ei iubesc necondiţionat şi complet,
fără teamă sau egoism.
Ei iubesc aproape orice şi pe oricine, fără a fi influenţaţi de împrejurări.
Adulţii îşi proiectează adeseori propriile aşteptări asupra persoanei iubite.
Ulterior ei devin frustraţi pentru că persoana iubită nu  răspunde aşteptărilor lor,
se simt răniţi şi dezamăgiţi.
Apoi trag concluzii  pripite, puerile şi total false  despre iubire.
Copiii iubesc detaşat, necondiţionat, se dăruiesc şi se abandonează
cu o uşurinţă dezarmantă.
Sunt spontan atenţi şi  deplin concentraţi asupra a ceea ce este aici şi acum.
Când un copil admiră un fluture, el este complet absorbit de culorile lui minunate.
Pe chipul lui citim uimire şi încântare.
Un copil se identifică spontan cu obiectul sau cu fiinţa pe care o admiră
şi întotdeauna acel obiect sau acea fiinţă va fi prioritatea momentului respectiv.
Copilul devine, astfel, un exemplu pentru că el trăieşte
într-un singur Univers atotcuprinzător,
unde nu există interior sau exterior,
el este un punct Unic şi în acelaşi timp inseparabil de Tot.
Ce este o stea? Când vezi o stea înseamnă că Dumnezeu îţi face cu ochiul!
Lecţia 5
– A iubi jocul şi a te juca iubind
Un mare înţelept spunea: „Ca să redevină copii,
oamenii trebuie să înveţe din nou să se joace." 
Copiii sunt foarte rar plictisiţi sau dezinteresaţi,
ei trăiesc din plin şi experimentează total surprizele jocului.
Nici un eşec nu-i descurajează.
Copiii ştiu să se bucure de jocul propriu-zis şi nu doar de rezultatul lui;
prin joc, ei se încarcă cu energie şi optimism.
O serie de studii au arătat că un adult se simte mai bine dispus
după 15 minute de mişcare şi joc, decât după ce a urmărit la televizor
emisiunea preferată timp de jumătate de oră, având ceva de ronţăit alături.
De fapt, ce trebuie să învăţăm sau, mai bine spus, să ne amintim 
– este imensa bucurie pe care ne-o aduce jocul şi mişcarea.
Şi iar, copiii ne dau multe idei în această direcţie,
care mai de care mai interesante şi mai năstruşnice.
Ei sar, ţopăie, dansează, se aruncă în zăpadă, 
se bucură permanent de jocul nesfârşit şi fără hotare!
Copiii dau deseori dovadă de imaginaţie creatoare atunci când se joacă.
Învăţând să se joace din nou, adulţii îşi pot redinamiza aceasta  calitate  în fiinţa lor,
calitate  care în timp a fost mai greu accesata  sau uitata .
Aşadar, una din consecinţele jocului  este bucuria neîntreruptă de a trăi,
care ne umple de o energie divină elevată.
Ce este un curcubeu? Un curcubeu este zâmbetul lui Dumnezeu!
Lecţia 6
– A fi fericit fără motiv
O altă calitate a copilăriei este fericirea debordantă,
ce îşi află sursa în lipsa oricăror limitări exterioare sau interioare.
Copiii îşi exprimă dorinţele şi caută să şi le împlinească imediat;
Procedând astfel, pentru ei nu există refulare, complexe, frustrare,
proiecţii inutile, inhibiţii, teamă, nu au tendinţe egoiste sau agresive,
ataşamente sau posesivitate.
Prin urmare, ei nu cunosc  sentimentul de vinovăţie, ideea de greşeală,
competiţie şi recompensă.
Ei sunt liberi, nu-i judecă pe ceilalţi şi nu au mecanismele de apărare 
specifice personalităţii de adult.
Ce vezi când te uiţi la cer? Îl văd pe Dumnezeu!
Lecţia 7
– A fi mulţumit şi recunoscător
Pe lângă toate calităţile enumerate mai sus, copiii  oferă, 
un bun exemplu de umilinţă, mulţumire şi recunoştinţă spontană
în multe situaţii de viaţă.
Odată cu trecerea timpului, însă, adulţii, respectiv părinţii şi profesorii,
le imprimă gradat modele comportamentale înguste şi limitate,
din ignoranţă sau dintr-o iubire prost înţeleasă.
În loc de concluzie…
Ce înseamnă să fii copil?
Înseamnă să crezi în iubire, în frumuseţe, să ai credinţă.
Înseamnă să fii atât de mic încât spiriduşii să ajungă să-ţi şoptească la ureche,
înseamnă să fii plin de imaginaţie, să fii capabil să transformi lucruri şi fiinţe,
să faci tot ce vrei din nimic, căci orice copil are o zână bună în sufleţelul său.
Câteva citate inspirate despre copii şi copilărie…
„Copilăria este inima tuturor vârstelor." Lucian Blaga
„Un copil poate oricând să-l înveţe pe un adult trei lucruri:
cum să fie mulţumit fără motiv,
cum să nu stea locului niciodată şi
cum să ceară cu insistenţă ceea ce-şi doreşte." Paulo Coelho
„Copilul este aidoma albinei care adună nectarul pentru a face miere.
Copilul preface totul în miere." Antoine de Saint Exupery
„Când vezi sufletul curat şi nevinovat al unui copil,
îţi vine parcă să zici că orice mamă e o «născătoare de Dumnezeu»". Francis Bacon








joi, 24 iunie 2010

: [Editura For You Newsletter] ADN-ul este influentat de cuvinte!


ADN-ul este influentat de cuvinte!


 

Cele mai recente cercetari rusesti explica fenomene ca intuitie, clarviziune, vindecari miraculoase spontane, autovindecari, influenta mentalului asupra climei, etc.

Grazyna Fosar si Franz Bludorf arata ca ADN-ul poate fi influentat si re-programat prin cuvinte si anumite frecvente. Aceste descoperiri deschid calea unui nou tip de medicina in care ADN-ul poate fi re-programat folosind cuvintele si anumite frecvente, deci fara a-l sectiona si inlocui anumite gene. Chirurgia genetica are un concurent redutabil!

Doar 10 % din ADN-ul uman este folosit pentru a fabrica proteine. Doar aceasta mica parte face obiectul cercetarilor occidentale deja cunoscute Si popularizate. Restul de 90 % este considerat "material de balast", adica fara importanta. Cu toate acestea, cercetatorii rusi, convinsi ca natura nu este deloc risipitoare, s-au alaturat unor lingvisti si geneticieni hotarati sa descopere adevaratul rol al celei mai mari parti din adenomul uman. Rezultatele si concluziile acestor cercetari sunt revolutionare!

Cuvintele care vindeca

Conform acestora, ADN-ul uman nu este doar responsabil pentru construirea corpului nostru, dar serveste si ca depozit de informatii si cale de comunicare. Adica un fel de Internet. Lingvistii rusi au descoperit ca intregul cod genetic, indeosebi partea de 90 % declarata inutila de occidentali, respecta aceleasi reguli folosite in toate limbile umane.

Astfel, ei au comparat regulile sintactice (modul in care cuvintele formeaza fraze si propozitii), semantice (studiul intelesurilor intr-un anumit limbaj) si cele gramaticale de baza. Astfel, au descoperit ca moleculele alcaline din ADN respecta regulile gramaticale obisnuite folosite in toate limbajele umane. Cu alte cuvinte, limbajele umane nu au aparut "la intamplare", ci sunt rezultatul ADN-ului.

Biofizicianul si biologul rus Piotr Gariaev si colegii sai au explorat si comportamentul vibrational al ADN-ului, adica efectul anumitor frecvente asupra acestuia. Concluzia este stupefianta: cromozomii vii functioneaza exact ca si computere holografice/ solitonice folosind radiatie laser generata endogen chiar in interiorul ADN-ului!

Cu alte cuvinte, ei au reusit sa moduleze anumite modele vibratorii pe o raza laser cu care au influentat ADN-ul si informatia genetica. Si din moment ce structura ADN-ului este aceeasi cu cea a limbajului uman, se pot folosi cuvinte si propozitii in mod direct pentru a influenta ADN-ul, nefiind nevoie de nici o decodificare.

Acest lucru s-a demonstrat experimental! ADN-ul viu (din tesuturi, nu "in vitro") reactioneaza prompt la raze laser modulate prin cuvinte si propozitii, dar chiar si la unde radio, daca se folosesc frecventele corespunzatoare. In acest fel se explica stiintific de ce afirmatiile, antrenamentul autogen, hipnoza si gandirea pozitiva pot avea efecte atat de puternice asupra omului.

Este deci normal si natural ca ADN-ul sa reactioneze la limbaj. In timp ce cercetatorii occidentali extrag "chirurgical" anumite gene din lantul ADN si le introduc in alta parte pentru a face experimentari, rusii au lucrat cu entuziasm la dispozitive care le permit sa influenteze metabolismul celular prin frecvente radio si luminoase corespunzatoare si astfelm sa repare anumite defecte genetice.

Grupul de cercetatori al lui Gariaev a reusit sa demonstreze ca, folosind aceasta metoda, pot fi reparati cromozomii afectati de razele X. Mai mult, ei au "capturat" modele informationale dintr-un ADN si le-au transmis altuia, in acest fel re-programand celulele pentru un alt genom. Astfel, au transformat embrioni de broasca in embrioni de salamandra, doar prin transmiterea modelului informational corespunzator!

In acest fel, intreaga informatie a fost transmisa fara nici un efect secundar de tipul celor intalnite in practicile occidentale. Aceasta reprezinta una dintre cele mai mari revolutii in stiinta medicala, care va duce cu siguranta la transformari uluitoare! Rezultatele spectaculoase au fost obtinute doar prin folosirea vibratiilor si a limbajului in locul tehnicilor oarecum "barbare" de chirurgie moleculara. Aceste experimente arata imensul potential al geneticii vibrationale care are evident o mai mare influenta in formarea organismelor fata de procesele biochimice ale secventelor alcaline din ADN (partea de doar 10 % din total).

Invatatorii spirituali si esoterici cunosteau de mii de ani faptul ca acest corp uman este programabil prin limbaj, cuvinte si prin gand. Acum s-a demonstrat si explicat stiintific acest lucru. Desigur, frecventa folosita trebuie sa fie cea corespunzatoare. Si de aceea nu oricine are succes totdeauna sau nu obtine rezultate de aceeasi anvergura. Omul trebuie sa "lucreze" asupra proceselor interioare si sa obtina o anumita maturitate spirituala pentru a putea stabili o comunicare directa si constienta cu ADN-ul. Cercetatorii rusi lucreaza la un dispozitiv care va asigura succesul cu conditia folosirii frecventei corecte.

Fiecare face propria revolutie interioara. Insa un om cu o constiinta spirituala inalta nu are nevoie de nici un fel de dispozitiv! El nu depinde de vreun aparat pentru a-si reprograma ADN-ul. Fiecare dintre noi putem sa realizam acestea, iar stiinta confirma!



Cercetatorii rusi au descoperit ca ADN-ul uman creeaza tipare morfologice in vid, si produce asa-numitele "gauri de vierme" magnetice. Acestea sunt echivalentele microscopice ale celebrelor "poduri" Einstein-Rosen care se gasesc in apropierea gaurilor negre cosmice si care fac legatura intre doua puncte foarte indepartate, un fel de scurtatura. Acestea sunt ca niste tunele avand capetele in diverse zone din cosmos prin care informatia poate fi transmisa in afara legilor spatiului si timpului.

ADN-ul atrage astfel de informatii din macrocosmos si le transmite constiintei noastre. Este ca un rezonator multiplu, ca un aparat de radio capabil sa receptioneze mai multe posturi diferite, in functie de frecventa pe care acestea emit.

Acest proces de hipercomunicare este extrem de eficient intr-o stare de relaxare profunda. Stresul, grijile sau un mental hiperactiv obstructioneaza acest proces, iar informatiile primite sunt distorsionate si inutile. Natura foloseste acest fel de hipercomunicatie, de milioane de ani.

Omul modern cunoaste doar o mica parte din ea, sub numele de intuitie.
Un exemplu din natura: in cadrul unui musuroi de furnici, daca regina este separata spatial de colonie, furnicile continua sa construiasca musuroiul conform planului initial. Daca insa regina este omorata, intreaga activitate din colonie se opreste. Nici o furnica nu stie ce sa mai faca. Se pare ca regina transmite furnicilor ce si cum sa faca, prin intermediul constiintei de grup, iar furnicile o asculta orbeste, ca si cum nu ar avea constiinta proprie.

Omul experimenteaza acest fel de hipercomunicare atunci cand are o intuitie sau o inspiratie. Timp de mai multe zeci de luni, un barbat de 42 de ani visa noaptea ca este conectat la un sistem de informatii de tip CD-ROM. In acest mod, cunostinte verificabile, din domenii foarte diverse, i-au fost transmise, iar el le verifica dimineata. O adevarata cascada de informatii - ca o enciclopedie! Marea majoritate a lor erau din afara sferei sale personale de cunoastere si atingeau detalii tehnice despre care el nu stia nimic.

Efectul de ADN fantoma


Acest fel de hipercomunicare genereaza efecte spectaculoase, atat in ADN, cat si in fiinta umana. Cercetatorii rusi au iradiat o mostra de ADN cu lumina laser, iar pe ecranul aparatului a aparut modelul de unda care era de asteptat. Atunci cand ei au scos mostra de ADN, forma de unda nu a disparut, ci a continuat sa existe! Mai multe experimente de acest fel au aratat ca forma de unda este totusi generata de mostra indepartata, al carei camp energetic ramane. Acest efect a fost numit efectul "ADN fantoma".

"Gauri de vierme" microscopice


Se afirma ca energia din afara spatiului si timpului obisnuit continua sa "curga" prin "gaurile de vierme" activate, chiar si dupa ce ADN-ul este indepartat din experiment. Efectul secundar observat este acela ca si in jurul fiintelor umane capabile de hipercomunicare s-au detectat astfel de campuri electromagnetice inexplicabile.

Dispozitive electronice ca CD playere sau similare pot sa inceteze sa functioneze timp de cateva ore. Pe masura ce campul electromagnetic incepe sa dispara, aceste dispozitive revin la o functionare normala. Multi vinedecatori si terapeuti cunosc aceste efecte de mult timp. Cu cat atmosfera este mai incarcata iar energia este mai mare, cu atat sansele ca aparatul de inregistrat sa se opreasca devin mai mari. Iar butonarea aparatului nu-l va repune in functiune decat dupa cateva ore, timp in care energia a disparut.

In cartea lor "Vernetzte Intelligenz" (Inteligenta Conectata), Grazyna Gosar si Franz Bludorf explica aceste fenomene foarte clar si precis. Ei citeaza surse care afirma ca in trecut, omenirea era conectata foarte strans, la fel ca si celelalte forme de viata, la constiinta de grup si actiona ca un grup. Insa, pentru a experimenta si modul individual de constiinta, oamenii au trebuit sa uite de hipercomunicare, aproape in totalitate.

Constiinta de grup superioara


In acest moment, la nivel de umanitate, constiinta individuala este relativ stabila, si se poate creea o noua forma de constiinta de grup, cu adevarat superioara, in care putem sa avem acces la intreaga informatie prin intermediul rezonatorului biologic prezent in fiecare celula din corpul nostru - ADN-ul - fara sa fim fortati sau manipulati de la distanta in ceea ce priveste informatia in sine. Ca si in Internet, ADN-ul nostru poate sa transmita propriile informatii in aceasta vasta retea care este VIATA, poate sa primeasca informatii din aceasta retea si poate chiar sa stabileasca contacte directe cu alti participanti din retea.

Vindecarile miraculoase de la distanta, telepatia, clarviziunea, pot fi astfel explicate cu usurinta si in mod natural. De exemplu, unele animale de casa cunosc dinainte cand se vor intoarce acasa stapanii lor. Acest lucru poate fi interpretat prin prisma hipercomunicarii si a constiintei de grup. Orice constiinta colectiva nu poate fi folosita la nesfarsit fara o constiinta individuala. Altfel, ne-am intoarce la o stare primitiva in care instinctul de turma ar putea fi extrem de usor de manipulat.

Hipercomunicarea in acest moment inseamna ceva cu totul diferit: cercetatorii spun ca daca oamenii (care dispun de o constiinta individuala) isi vor regasi accesul la constiinta de grup, vor avea atunci puteri de creatie supraumane cu care vor putea sa modeleze intreaga viata de pe planeta. Cert este ca omenirea se indreapta evident spre o astfel de constiinta de grup superioara.
Se estimeaza ca 50 % din copiii care se nasc acum vor avea mari probleme la scoala. Ei sunt cunoscuti sub numele de "copii indigo" datorita aurei lor de aceasta culoare, care indica o inalta constiinta si o puritate exemplara.

In acelasi timp, se nasc din ce in ce mai multi copii cu puteri de clarviziune (conform cartii "Copii indigo din China" de Paul Dong). Acesti copii ne invata pe noi, adultii, ce inseamna constiinta de grup superioara, prin exemplul personal. De exemplu, clima nu poate fi influentata de un singur om, de regula. Insa poate fi iunfluentata de o constiinta de grup - nimic nou pentru unele triburi care aduc ploaia prin dansurile lor. Vremea este puternic influentata de frecventele proprii de rezonanta ale Pamantului, asa-numitele frecvente Schumann.
Dar acestea sunt exact aceleasi frecvente care sunt produse in creierul nostru, iar atunci cand mai multi oameni actioneaza in sincronicitate, la unison, se formeaza un efect similar luminii laser - acela de manifestare "in aceeasi faza".

Astfel se explica in termeni stiintifici cum se poate influenta vremea!


Cercetatorii constiintei de grup au formulat teoria "Civilizatiei de tip I". O omenire care a trecut la stadiul constiintei de grup superioare nu ar avea nici probleme de mediu si nici lipsa de energie. Pentru ca ar avea un control natural si firesc asupra tuturor energiilor si proceselor de pe intreaga planeta. Aceasta include si un control asupra eventualelor catastrofe! Iar o "Civilizatie de tipul II" ar putea avea control asupra energiilor din intreaga ei galaxie.

Constiinta de grup superioara creeaza ordine


Si acum, o adevarata "bomba": atunci cand un numar foarte mare de oameni se concentreaza asupra unui acelasi scop (de exemplu un meci de fotbal, sarbatoarea Craciunului sau alte evenimente similare ca anvergura), s-a demonstrat experimental ca generatoarele de numere aleatorii incep sa ofere numere ordonate, in loc de numere aleatorii. Cu alte cuvinte, o constiinta de grup superioara (ordonata) creeaza ordine in intreg mediul!

Experimente din mediul universitar au demonstrat ca lumea fizica si lumea mentala sunt conectate si interdependente! Pentru mai multe detalii asupra rezultatelor proiectului, vizitati http://noosphere. princeton. edu/fristwall2. html

ADN-ul este acum privit si ca un superconductor organic ce functioneaza la temperatura normala a corpului, spre deosebire de superconductoarele artificiale care necesita temperaturi foarte joase, intre -200 si -400 grade Celsius.
Toate superconductoarele sunt capabile sa stocheze lumina, si deci, informatie. Si in acest mod se poate explica cum de ADN-ul poate stoca si transmite informatie atat de bine.

In ceea ce priveste asa-numitele "gauri de vierme" (wormhole), acestea sunt, in mod normal, foarte instabile si dispar in numai o fractiune de secunda. In anumite conditii, astfel de "gauri de vierme" se pot organiza de la sine formand zone de vid in care, de exemplu, gravitatea se poate transforma in electricitate. Astfel de zone de vid sunt ca niste mingii radiante de gaz ionizat care dispun de o energie imensa.

Stiinta oficiala cunoaste deja zone de pe aceasta planeta cu anomalie gravitationala (care contribuie la formarea unor astfel de sfere luminoase de vid). Pana acum devierea gravitationala era de sub 1 % din valoarea totala a campului. Recent, s-au descoperit alte zone care au o anomalie gravitationala de 3 - 4 %.

Unul din aceste locuri este Rocca di Papa, la sud de Roma (pentru localizarea exacta, consultati cartea "Vernetzte Intelligenz" ). Acolo, diverse obiecte de felurite forme, de la sfere pana la autobuze (da, nu e greseala tipografica) , se inalta spre cer.
__,_._,___

joi, 10 iunie 2010

Terapia clasica sau terapia holistica?
  Fiecare dintre noi ne asemănăm cu un copac al cărui rădăcină, trunchi şi prima parte a crengilor sunt formate de corpul subtil; corpul fizic corespunde vârfului crengilor.

Medicina clasică se ocupă de corpul fizic ca şi cum ne-am ocupa de vârful crengilor unui copac. Dr. Bruce Lipton, creatorul epigeneticii, ne spune plastic că atunci când luăm o pastilă pentru a ne face bine, fără să avem grijă şi de sufletul nostru, este ca şi cum am deşuruba un bec din bordul maşinii care ne atenţionează să avem grijă de sufletul nostru că să nu vedem că maşina e în avarie. Este important să înţelegem medicina ca pe o medicină de urgenţă şi să ne folosim ca atare de ea. În caz contrar are efecte dezastroase asupra evoluţiei umanităţii. Se cheltuiesc pentru aceasta bani mulţi şi cu eficienţă mică. Interesele companiilor farmaceutice amplifică dezastrul. Putem ajunge să dăm toţi banii pe medicamente şi oamenii să ajungă tot mai bolnavi. Dar exista şi medici care prin simpla lor prezenţă ajută la vindecarea sufletelor celor care ajung la ei.

Psihologia ar trebui să se ocupe de sufletul omului. Dar neavând alte mijloace, datorită nivelului actual al oamenilor, caută să se ocupe de suflet prin intermediul minţii. Chiar dacă nu este aplicată în situaţiile dure, datorită nivelului celor care o practică, efectele asupra evoluţiei umanităţii sunt mai bune decât ale medicinii clasice.

Cei care fac terapii caută cu mijloacele specifice să facă bine oamenii. Fac aceasta pentru că nu sunt încă pe nivelul de armonie corespunzător încât ceilalţi oameni să se facă bine prin simpla lor prezenţă sau prin simpla legătură a oamenilor cu ei. Terapiilor li se spune complementare pentru că datorită nivelului lor de armonie atâta se poate face. Dar influenţa terapiilor asupra viitorului umanităţii îl văd mai benefic decât al medicinii clasice şi al psihologiei.


Este important totuşi ca cei care se ocupa de ceilalţi ca medici, psihologi, terapeuţi, preoţi… s-o faca din chemare şi să fie cât mai armonioşi. Dacă se ocupă şi nu sunt armonioşi nu fac altceva decât să-i încărce pe ceilalţi de dizarmoniile lor. Cu cât sunt mai armonioşi , se poate ieşi şi din situaţii care medical clasic nu au nici o soluţie şi aceasta printr-o vindecare reală, prin vindecare sufletului….


miercuri, 2 iunie 2010

Tom Kenyon Detoxifierea psiho-spirituala: Ganduri si observatii






 

Detoxifierea psiho-spirituala: Ganduri si observatii

Tom Kenyon

De-a lungul celor aproape treizeci de ani de experienta in munca de consiliere psihologica si in phihoterapie, am observat numeroase forme de toxicitate mentala si emotionala, atat la clientii mei, cat si la mine insumi.

Am observat, de asemenea, modul in care se comporta corpul si mintea sub influenta acestor toxine, cum se manifesta si cum se modifica sau neutralizeaza acestea, in timpul procesului de transformare.

In acest scurt articol, as dori sa va impartasesc unele dintre constatarile mele, in speranta ca ele vor veni in sprijinul celor care au o astfel de toxicitate si/sau al celor care folosesc tehnici de transformare cu alte persoane.

In primul rand, haideti sa definim termenii la care facem referire. Cuvantul psiho-spiritual este un termen compus, derivat din doua cuvinte: psihologic si spiritual. Aici, acest concept se refera la locul in care se intalnesc aspectele psihologice, cu cele spirituale. Iar acesta este taramul mintii si al emotiilor, in care materialul psihologic influenteaza experienta spirituala. Si tot aici, dimensiunile spirituale ale oamenilor pot (si adesea o si fac) influenta aspectele psihologice.

Dati-mi voie sa va dau un exemplu referitor la ceea ce spun.

Dumnezeul Emmei

Cu multi ani in urma, mi s-a adresat o femeie care era depresiva. Sotul sau, in varsta de patruzeci si ceva de ani, murise, in urma cu noua luni, in urma unei boli terminale; odata cu disparitia lui, ea isi pierduse cel mai bun prieten si partenerul iubit. Si mai mult, ea il ingrijise singura in ultimii doi ani de boala. Din cauza acestei pierderi, ea isi pierduse orice interes fata de lume si se simtea tot mai izolata de grupul sau de prieteni. In mod cert, ea parcurgea o perioada prelungita de durere.

In timpul primului nostru interviu, am intrebat-o care erau pasiunile sale si ce anume o interesa, pentru a vedea ce parghii as fi putut folosi pentru a-i veni in ajutor. Ea a mentionat, in treacat, ca fusese pasionata de gradinarit, dar renuntase la aceasta indeletnicire preferata, pentru a-si ingriji sotul.

Imi era clar faptul ca Emma (nu este numele ei real) traia acum o viata impovaratoare, care a facut-o sa se identifica pe sine doar cu femeia care isi ingrijise sotul. Si, fiindca el nu mai era prezent in viata sa, ea nu mai stia cum sa o ia de la capat.

Acesta era un material psihologic clasic, iar prima mea sarcina, ca terapeut, era sa o ajut sa gaseasca o cale prin care sa-si reia relatiile cu oamenii si sa-si gaseasca un scop in viata.

Am ales sa o aduc pe Emma intr-o stare de introspectie receptiva, prin intermediul hipnnozei medicale ericksoniene, care foloseste povesti metaforice, pentru a activa potentialul de vindecare ascuns in lumea noastra launtrica.

Eram destul de familiarizat cu starile mentale generate de hipnoza ericksoniana, fiindca o folosisem in practica mea timp de zece ani (pana in momentul in care Emma mi-a solicitat ajutorul). Dar, nu eram pregatit pentru ceea ce a facut Emma cu metaforele pe care le-a creat.

Deoarece ea se ocupase cu gradinaritul, am creat o poveste care aborda situatia sa, prin intermediul unei metafore privind o planta ce trebuia replantata.

Unul dintre aspectele cele mai frumoase ale hipnozei ericksoniene este faptul ca mintea subconstienta recunoaste, in primul rand, mesajele metaforice referitoare la o persoana. Astfel, Emma a inteles mesajul implicit, ca planta respectiva o reprezenta pe ea.

In aceasta poveste, o planta crescuse peste marginile ghiveciului sau si avea nevoie sa fie replantata intr-un vas mai mare. Atunci cand planta a fost pusa intr-un vas mai mare, ea (planta) a intrat intr-o stare de soc, fiindca era foarte mult spatiu, iar ea nu stia ce sa faca cu el. Apoi, i-am transmis Emmei sugestia ca radacinile plantei incepusera sa se raspandeasca peste tot in pamant, fara ca planta sa stie acest lucru si ca aceste radacini incepusera –in mod automat – sa absoarba toti nutrientii de care planta avea nevoie pentru a creste, fara a sti macar ce anume se intampla.

Prin intermediul acestei povesti atat de meraforice, am creat o sursa puternica la care sa poate apela subconstientul Emmei. Eram convins ca ea va folosi metaforele drept mijloace de a crea noi resurse interne, care sa-i permita sa-si extinda radacinile in exterior, in lume si, in cele din urma, sa restabileasca contactele sociale (o sarcina psihologica foarte importanta). Dar nu mi-as fi imaginat niciodata ca aceasta femeie atat de depresiva, in varsta de peste 70 de ani, ar fi putut reusi sa treaca dincolo de perceptia personala, in taramul transpersonal.

Spre sfarsitul povestii, Emma a inceput sa planga incetisor. Apoi, a izbucnit in hohote de plans. Dupa cateva minute, timp in care m-am oprit, oferindu-i Emmei spatiul necesar pentru a-si manifesta pe deplin emotiile, hohotele sale s-au potolit, iar ea a inceput sa zambeasca. De fapt, chipul sau zambea serafic.

Mi-am terminat povestea, care a constat dintr-o serie de mesaje ascunse, adresate mintii subconstiente, prin care Emma sa poata descoperi resursele interne care sa o scoata din starea de depresie si sa-i ofere noi posibilitati de a relationa cu lumea.

Apoi, in acest punct, am observat ca respiratia sa a devenit extrem de linistita – semn ca procesase ceva la un nivel foarte profund al constiintei.

Am ramas in tacere alaturi de Emma timp de cateva minute, pana cand a deschis ochii. Mai intai, ea a privit pe fereastra lumina soarelui de dupaamiaza, care imi invada biroul. Apoi, m-a privit zambitoare..

Am intrebat-o ce se intamplase, iar ea a descris cum devenise o planta, redandu-mi toate mesajele adresate plantei, pe care le percepuse ca fiindu-i adresate ei. Catre sfarsitul povestii, ea a simtit cum doua maini barbatesti o ridica spre cer. Acest lucru s-a petrecut doar atunci cand ea ajunsese singura in inalturi (planta fiind Emma insasi), cand a realizat ca acele maini ocrotitoare erau mainile lui Dumnezeu.

Apoi, Dumnezeu i-a vorbit la fel de clar cum ii vorbisem eu. El i-a spus ca facuse pentru sotul sau tot ceea ce fusese posibil si ca nu trebuie sa isi faca griji. Emma era foarte emotionata cand mi-a relatat aceasta parte a povestii, care, dupa cum a mentionat ea, se intamplase atunci cand izbucnise in hohote de plans, in timpul sesiunii.

Conform spuselor Emmei, Dumnezeu a purtat-o, ca planta, prin nori, asezand-o apoi cu fermitate pe pamant.

Uneori, sunt anumite momente magice in care un client patrunde cu succes in esenta unei probleme fundamentale; adesea, in acele momente poti simti ca problema respectiva s-a rezolvat deja, cumva in mod magic. Si nu mai trebuie decat un pic de timp, pentru a vedea cum solutia se va revela in viata persoanei respective. Noi traiam unul dintre acele momente, iar eu si Emma ne zambeam unul altuia, simtind, cred eu, ca totul va fi in regula.

Am intrebat-o pe Emma, cu nonsalanta, daca imi putea spune cum i-a aparut imaginea lui Dumnezeu. Fara a scapa niciun amanunt, mi-a spus ca, in realitate, El avea parul alb si o barba lunga si alba. Si mi-a mai spus ca, atunci cand El a adus-o inapoi pe pamant, ea stia ca va fi bine din toate punctele de vedere.

I-am multumit Emmei pentru ca mi-a impartasit experienta sa si am programat o noua intalnire peste doua saptamani, doar pentru a vedea cum merg lucrurile.

Emma care a intrat in biroul meu, dupa doua saptamani, abia daca mai aducea cu femeia depresiva care intrase atunci pe usa mea.

Aceasta Emma era fericita si sigura pe ea. Mi-a spus ca, imediat dupa sesiune, se dusese la un magazin de gradinarie si isi cumparase ghivece noi pentru plantele de acasa. De asemenea, isi reluase legaturile cu vechii sai prieteni si m-a informat ca agenda sa sociala era acum mult prea plina pentru a mai avea timp sa ma revada – o afirmatie cu care am fost intru totul de acord.

Experienta Emmei din biroul meu a fost un minunat exemplu al modului in care materialul psihologic poate fi influentat sau transformat, prin intermediul unei experiente spirituale.

Situatia dificila a Emmei era specifica celor care le poarta mult timp de grija unor persoane dragi si pe care le pierd, apoi, din cauza bolii. Atunci, apare, adesea, o pierdere a identitatii de sine a celui ce "acorda ingrijire", care duce la un alt nivel de zadarnicie.

In cazul Emmei, unul dintre cele mai interesante aspecte este faptul ca dezagregarea depresiei sale s-a produs prin intermediul unei „fantezii" spontane. Iar aceasta „fantezie", generata de raspunsul sau subconstient la o metafora ericksoniana, a condus-o intr-o experienta transpersonala clasica. Adica, ea a patruns intr-un taram al fiintei sale, care i-a transcens personalitatea – o lume sacra, in care ea a simtit prezenta „mainilor lui Dumnezeu", care au eliberat-o din hatisurile depresiei.

Aici, as vrea sa clarific ce anume vreau sa spun prin „fantezia" Emmei. Experienta sa a avut loc in biroul meu, in contextul unei interventii psihologice. In acest gen de abordare, experientele de tipul celei traite de Emma sunt numite „fantezii", fiindca sunt experiente asemanatoare visarii. La modul general, acest gen de "fantezii" nu sunt considerate ca fiind reale, de catre profesionistii in domeniul sanatatii mentale – ci, mai degraba, ca un fel de expresie mental-emotionala a implinirii dorintelor psihicului. Sincer sa fiu, de fapt, nu stiu daca intalnirea Emmei cu Dumnezeu a fost o „fantezie", sau, mai degraba, o interventie mistica a Divinitatii Insasi. In acest caz, misterul este: cine a intervenit cu adevarat?

Ca terapeut, telul meu era pragmatic: sa o ajut pe Emma sa iasa din starea de depresie. Daca intermediarul raspunzator de aceasta revenire a fost Dumnezeu Insusi, atunci asa sa fie. Daca a fost vorba doar de o „fantezie" creata de subconstientul Emmei, atunci, asa sa fie.

O sa va spun si asta. Atunci cand Emma era in starea de transa hipnotica profunda, eu am simtit o prezenta spirituala palpabila in incapere – o stare de gratie transcendenta. Nu pot spune care era natura acestei prezente. Dar, pot spune ca am fost profund miscat de simplitatea si eleganta intalnirii pe care a avut-o Emma, cu propria sa viziune asupra lui Dumnezeu.

De asemenea, este interesant faptul ca Emma L-a identificat pe Dumnezeu drept un batran cu par alb si barba lunga si alba. Am lucrat cu sute de oameni, din diferite medii culturale si religioase, si, aproape in fiecare caz, Divinitatea s-a manifestat in conformitate cu asteptarile si credintele fiecaruia dintre ei.

Indiferent de natura intalnirii Emmei cu Dumnezeu, aceasta a avut un efect profund asupra sa. Efectiv intr-o singura sesiune, a pus capat depresiei si efectelor acesteia si i-a schimbat comportamentul – de la o totala izolare, la reintegrarea in lume si reluarea relatiilor cu prietenii sai. Aceasta este o schimbare radicala, care s-a produs gratie naturii spirituale sau transpersonale a Emmei, care a informat (sau influentat) natura sa psihologica.

In cazul Emmei, intalnirea cu taramurile transpersonale ale fiintei sale a dus la declansarea libertatii personale.

Cu toate acestea, uneori, oamenii au alte tipuri de reactii la experientele transpersonale, care au fost generate prin stari modificate de perceptie. Asemenea reactii sunt foarte personale si, conform observatiei mele, variaza enorm de la o persoana la alta.

In urma cu cativa ani, am sustinut o prelegere si o demonstratie de vindecare prin intermediul sunetelor, in cadrul unui mare congres din Germania. Aceasta sesiune de vindecare a scos la iveala o serie de energii si tipare de sunet transformatoare. In cazul acestei prezentari, a fost fascinant faptul ca multi dintre oamenii aflati in sala respectiva s-au simtit inaltati sufleteste si inspirati de sunete, in timp ce o mica parte dintre ei au spus ca sunetele le produsesera greata si iritare.

 


__,_._,___

marți, 1 iunie 2010

LA MULTI ANI, COPII DE TOATE VARSTELE 1 Iunie 2010

La multi ani copii ai Iubirii !!!
Eu nu cred in miracole, ma bazez pe ele !!!
Voi ce mai asteptati ???
De 1 Iunie, sarbatoriti- va !
Viata este o calatorie fabuloasa !
O oglinda miraculoasa !
Oferiti-i florile sufletului,
Muzica sublima a risului !...
Treceti cu inocenta-inteligenta la fapte,
chiar daca nu mai aveti "dintii de lapte"...
Iesiti din rutina prin vise de lumina:

Viata e un cantec, cantati...

viata e un  dans,   dansati!!!
Sunteti artisti, actori, regizori...
de pe cand erati taaaaare minori...
Scrieti un nou scenariu: de prosperitate, fericire, implinire, sanatate... e un dans cu provocari, cu gratie, dansati
Iubirea in miscare este o forta foaaaarte mare !
In momentele cele mai fericite din viata noastra,
am actionat ca niste copii... pai vedeti ???
Copilul din noi a dormit prea mult !
Azi de 1 Iunie, e ziua lui: desteptarea !!!
. ca sa-l putem aniversa ;)
A transmis cu bucurie,
NADIA







 




           



             





















__._,_.___