Cauta

luni, 1 august 2011

Poveste Zen



Cand un calugar a ajuns la marginea satului si s-a asezat sub un copac
pentru a innopta ,un satean a venit in fuga si i-a strigat:
- Piatra! Piatra! Da-mi piatra!
- Ce piatra? a intrebat calugarul.
- Noaptea trecuta, Dumnezeu mi-a spus in vis

ca daca voi merge la marginea   satului pe inserat,
calugarul pe care il voi gasi asezat sub un copac,
imi va da o piatra ce ma va face bogat pentru totdeauna.
Calugarul s-a scotocit prin sac si a scos o piatra:


- Probabil ca la asta se referea.

 Am gasit-o ieri prin padure.Ia-o daca doresti.
Omul s-a uitat fara sa-si creada ochilor.

Era cel mai mare diamant din lume. 
Sateanul s-a  zvarcolit in pat,toata noaptea

Dimineata, l-a trezit pe calugar si i-a spus:
- M-am razgandit.
Da-mi acea bogatie care ti-a permis tie,
sa-mi daruiesti aceasta piatra pretioasa fara sa eziti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu