Cauta

luni, 1 august 2011

Privilegiul de a imbatrani

Privilegiul de a îmbătrîniClaire De La Chevrotière
Muzica instrumentala - Always - A Comme Amour


Dupa atitia ani Eu am devenit astazi Persoana care mi-am dorit sa fiu.
Am prieteni fantastici , o viata linistita si fericita ,

multe amintiri minunate pe care nu le-as schimba niciodata,
pentru mai putine fire de par carunt .
Cu cat inaintez in viata , cu atit eu devin cel mai bun prieten al meu

si ceea ce este mai placut , este ca acest prieten
nu ma contrazice niciodata , sau aproape deloc
Nu-mi mai fac griji pentru un biscuit rontait in plus ,

sau pentru ca nu am dormit destul ,
sau pentru a-mi  cumpara ceva inutil
care nu-mi va servi la nimic, probabil niciodata .
Imi permit sa maninc un pic mai mult la o petrecere

si sa fac ceea ce-mi place cand imi place !
Eu am avut prea multi prieteni care s-au dus,
inainte de a avea parul carunt.
In timpul vietii , am avut inima frinta de mai multe ori

dar cum sa nu o ai cand  pierzi o fiinta draga ?
Cine nu ar suferi ?
Sincer , pe cine intereseaza daca vreau sa citesc

sau sa ma joc la calculator pana la ora 4 dimineata ,
apoi sa dorm pana a doua zi la pranz.
Da se intimpla sa dansez singua  pe muzica retro,
amintindu-mi de clipele frumoase .
Dar durerea , necazurile , mi-au dat forta de a avea mai multa compasiune

si de a fii mult mai umana  cu ceilalti .
Ma simt foarte privilegiata  ca am trait pina acum si ca am parul carunt.
Chiar daca bucuriile nu mi-au zambit intotdeauna sau necazurile m-au coplesit,
am cautat sa descopar noi drumuri in fata mea de fiecare data .
Sunt atit de multi cei care nu au ris niciodata in viata lor

si care mor inainte de a imbatranii .
Astazi am acest mare privilegiu de a putea spune DA 

si cel de a putea spune NU,  imbatranind .
Este usor sa fii pozitiv : pur si simplu iti decizi propria fericire.
In fiecare dimineata , pot sta cateva momente in patul meu ,

amintindu-mi de greutatile intimpinate in viata mea ,
sau sa ma ridic si sa multumesc cerului pentru clipele fericite .
Nu ma mai preocupa ce gandesc ceilalti ,

nu-mi mai pun multe intrebari despre mine insumi.
In cele din urma , nu este atit de rau sa fi batrin !
Nu voi trai etern ,dar cum sunt inca aici,

cu siguranta ca nu-mi voi pierde timpul cu vaicareli sau
nelinistindu-ma pentru ceva ce eu nu pot schimba ,
sau temandu-ma de  ceva care m-ar putea dezamagi .
Pentru a fi fericita  mi-am eliberat inima de ura ,

mintea de ganduri negre si  traiesc modest.
Ofer mai mult si ma asteapt sa primesc mai putin.
Astazi consider virsta mea ca un privilegiu minunat !

Claire De La Chevrotière

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu