Cauta

miercuri, 2 februarie 2011


PETITIE CATRE  DUMNEZEU

I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi indeparteze obisnuinta.                                      
  Dumnezeu a spus Nu                                                                      
  Nu eu trebuie sa ti-o indepartez ci tu trebuie sa renunti la ea.                          
                                                                                            
I-am cerut lui Dumnezeu sa-l vindece pe copilul meu handicapat                              
  Dumnezeu a spus Nu                                                                      
  Spiritul sau este intreg, iar corpul sau este trecator.                                  
                                                                                            
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea rabdare.                                                  
  Dumnezeu a spus Nu                                                                        
  Rabdarea este un derivat al durerilor;
 ea nu se acorda, ea se invata.                   
                                                                                           
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea fericire.                                               
  Dumnezeu a spus Nu                                                                  
  Eu iti dau binecuvantare; fericirea este in tine.                                       
                                                                                           
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma scape de durere,                                             
  Dumnezeu a spus Nu                                                                       
  Suferinta te face sa lasi la o parte grijile lumesti
 si te aduce aproape de mine.       
                                                                                           
I-am cerut lui Dumnezeu sa creasca spiritul meu                                           
  Dumnezeu a spus Nu                                                                       
  Tu trebuie sa te cresti pe tine insuti
 dar ma voi ingriji ca sa fii roditor             
                                                                                           
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile
 care ar putea sa-mi incante viata                 
  Dumnezeu mi-a spus Nu                                                                   
  Eu ti-am dat viata,
 asa ca poti sa te bucuri de toate lucrurile.                         
                                                                                           
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa- i iubesc pe altii,
 asa de mult cat ma iubeste El pe
mine.                                                                                     
  Dumnezeu a spus...Ahhhhh,
 in sfarsit ti-a venit ideea cea buna. 
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu