Cauta

marți, 3 mai 2011

RUGA catreDUMNEZEU

" Nu ai nevoie decât de o inimă în stare să se roage, o inimă care e în stare să iubească,
 o inimă care e în stare să fie recunoscătoare.
 Ăsta e templu tău adevărat. Şi asta îţi va transforma întreaga viaţă.
 Asta te va ajuta nu numai să te descoperi pe tine,
 dar să descoperi adâncimile cele mai profunde ale imensităţii existenţei " OSHO
DOAMNE,
Ajuta-ma sa le pot spune celor puternici adevarul in fata
sa nu mint, doar pentru a castiga aplauzele celor slabi.
Daca-mi dai noroc, nu-mi lua fericirea.
Daca-mi dai putere, nu-mi lua ratiunea.
DAca-mi dai succes, nu ma lipsi de umilinta.
Iar daca-mi dai umilinta...nu-mi lua demintatea.
Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe ceilalti
pentru ca nu gandesc ca mine.
Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insami.
Invata-ma sa ma judec ca pe restul.
Nu ma lasa sa alunec in orgoliu si nici in disperare sau esec.
Mai bine aminteste-mi ca esecul este experienta care precede triumful.
Invata-ma ca , in ciuda suferintei, sa merg inainte.
Invata-ma ca, in ciuda deceptiilor, sa nu-mi pierd increderea.
Invata-ma ca A IERTA este cel mai important lucru pentru
cel puternic, si ca razbunarea este semnalul primitiv al celui slab.
DAca-mi iei norocul, lasa-mi speranta.
DAca-mi iei succesul, lasa-mi puterea de a trece peste esec.
Daca eu as gresi cuiva, da-mi curaj sa cer iertare.
Daca cineva mi-ar gresi mie, da-mi curaj sa-l iert.
Doamne, daca eu uit de Tine, TU sa nu uiti de mine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu